Modul gestiune comenzi – Statusul comenzii

In modulul de gestiune comenzi se pot modifica anumite statusuri ale comenzilor venite din magazinul online,aceste statusuri se dovedesc a fi utile pentru informarea clientilor asupra starii comenzii generate din magazinul online si pentru o gestionare cat mai optima a comenzilor.Poti opta sa trimiti pe adresa e-mail a clientului o notificare despre statusul comenzii (ex. statusuri: Receptionata,Verificata,Asteptare,Livrata,Anulata,Retur)

Atunci cand clientul va realiza comanda acesta va primi o notificare pe e-mail cu statusul Receptionata

Se vor alege statusurile in functie de urmatoarele evenimente:

Verificata – cand un operator va prelua comanda clientului

Asteptare – cand un produs nu este disponibil pe stoc in momentul respectiv,se va notifica clientul telefonic sau prin completarea casutei de comentarii data probabila cand produsul comandat va reintra in stoc.

Livrata – atunci cand produsul comandat de catre client a fost livrat de catre curier, poti verifica prin aplicatia curierului momentul cand comanda a fost livrata.

Retur – atunci cand un client doreste sa returneze produsul comandat conform legislatiei in vigoare

Anulata – atunci cand nu poti onora produsul comandat din lipsa de stoc sau atunci cand clientul se razgandeste asupra comenzii efectuate.

Exemplu de mail primit de catre client in momentul schimbarii statusului

Verificata

In curs de livrare

In momentul cand schimbi statusul acesta va fi afisat si in panoul de administrare a comenzilor, poti urmari cu usurinta starea comenzilor.

This entry was posted in Fără categorie. Bookmark the permalink.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *