Filtrare avansata

Filtrarea este o modalitate de reducere a numarului de produse dintr-o lista de produse.Utilizatorii aleg ce criterii sunt importante pentru ei si vor vizualiza doar produsele relevante.

Doar o mica parte din cumparatori vor ajunge pe un magazin online stiind exact ce produs sa caute, in timp ce majoritatea vor prefera sa caute si sa ia in considerare diferite optiuni.

Trebuie sa oferi clientilor tai instrumente de cautare pentru a elimina produsele care nu prezinta interes pentru acestia .

Clientii pot cauta anumite produse in functie de anumite criterii gen,varsta,pret etc.

Putem concepe un modul de filtrare avansat, cu un design unic si criterii de filtrare in functie de tipul afacerii tale. Este o ideea buna sa le dai clientilor tai cat mai multe optiuni posibile sa ajuti in restrangerea cautarilor .

Exemplu: filtru de mai jos a fost realizat pentru www.copiidevis.ro, acest filtru este situat pe prima pagina si ajuta clientii sa gaseasca un cadou ideal pentru copii. S-au implementat urmatoarele criterii gen,varsta,buget si posibilitatea de a selecta categoria in care sa se faca filtrarea (ex.: jocuri educative,jocuri de contruit,jucarii de baie,jucarii creative etc.)

 

This entry was posted in Fără categorie. Bookmark the permalink.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *