3 intrebari cheie pentru un investitor

Incep toate prezentarile mele pentru farmacisti cu intrebarea: „Stiti cum functioneaza o farmacie online?, dar un magazin online in general?”. Continui povestea cu motorul de cautare google, cum cauta utilizatorii produsele pe internet, cum ajung in magazinul online, adauga produsele in cos sau pun mana pe telefon, cum platesc cu cardul sau ramburs si care sunt procentele pentru fiecare caz, cum se organizeaza fiecare antreprenor in pregatirea comenzilor catre clienti, cat de important e curierul, cum sa obtii livrare gratuita pentru clientii tai, cum le multumesti ca sa revina…. Spun povestea, ma uit in ochii lor si mi dau seama ca nu se concentreaza deloc la vorbele mele. Revin atunci cu intrebarea „cum credeti ca din atatea magazine prezente pe google utilizatorii ajung pe siteul dumneavoasta?”; Ridica din umeri! Continui povestea cu regulile google, cum „cu cat mai multe site-uri vorbesc despre magazinul dumneavoastra cu atat google va intelege ca e mai important”; incerc sa intru un pic in amanunte si sa le povestesc si despre aranjarea lucrurilor corect in site… pagina trebuie sa fie unica, sa aiba continut de calitate, cum gasim noi modalitati de a imbunatati continutul acesta, cum google alege paginile in functie de interesul acordat de catre vizitatori – observ cum incet, incet interlocutorii mei incep sa se uite la telefon sau sa nu mai inteleaga nimic…apoi… lovitura si atentie MAXIMA?…. „Cate comenzi credeti ca are pe zi un magazin online?” Si aproape ma pufneste plansul! Intrebarea asta vine ca o bomba! Nu cred ca s-au gandit la asta niciodata! Vor doar un magazin online! Altii mai indrazneti isi doresc „cel mai bun magazin online” sau „imi doresc sa vindem macar cat concurentul urmarit de mine”. Le explic cu exemple concrete cum o farmacie online incepe cu 2-3 comenzi/zi, cum NU trebuie folosite metodele de publicitate platite pana nu se realizeaza o serie de comenzi pentru a testa capacitatea magazinului de a face fata pietei, cum e foarte importanta implicarea lor si depinde de ei daca magazinul va fi un succes sau nu.

Cele trei intrebari acopera aproximativ 60 de minute de discutii cu explicatii si exemple concrete si imi doresc in zilele urmatoare sa dau cate un link catre fiecare din problemele mentionate mai sus.

This entry was posted in Realizare magazin online. Bookmark the permalink.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *