Cum traduce google din romana in engleza Ardealul

traducere google la ardealul

De ce nu e indicat sa inserezi un apis google translate direct in siteul tau atunci cand farmacia ta se cheama Ardealul :)

Acum, cum sa promovam farmacia in engleza? Ardealul sau Transilvania? Suna bine si farmacia transilvania.

 

Posted in Uncategorized | Leave a comment

Se intampla des si la facebook

Captur? de ecran din 2015.09.28 la 22.12.40

Observ mici probleme mai tot timpul la facebook! Da! Asta inseamna ca sunt un facebook-ar si nu pot respira cand ma gandesc ca nu pot da share postului asta :)

Update: Facebook e in continuare cazut si au trecut deja 15 minute!

Posted in Uncategorized | Leave a comment

3 intrebari cheie pentru un investitor

Incep toate prezentarile mele pentru farmacisti cu intrebarea: „Stiti cum functioneaza o farmacie online?, dar un magazin online in general?”. Continui povestea cu motorul de cautare google, cum cauta utilizatorii produsele pe internet, cum ajung in magazinul online, adauga produsele in cos sau pun mana pe telefon, cum platesc cu cardul sau ramburs si care sunt procentele pentru fiecare caz, cum se organizeaza fiecare antreprenor in pregatirea comenzilor catre clienti, cat de important e curierul, cum sa obtii livrare gratuita pentru clientii tai, cum le multumesti ca sa revina…. Spun povestea, ma uit in ochii lor si mi dau seama ca nu se concentreaza deloc la vorbele mele. Revin atunci cu intrebarea „cum credeti ca din atatea magazine prezente pe google utilizatorii ajung pe siteul dumneavoasta?”; Ridica din umeri! Continui povestea cu regulile google, cum „cu cat mai multe site-uri vorbesc despre magazinul dumneavoastra cu atat google va intelege ca e mai important”; incerc sa intru un pic in amanunte si sa le povestesc si despre aranjarea lucrurilor corect in site… pagina trebuie sa fie unica, sa aiba continut de calitate, cum gasim noi modalitati de a imbunatati continutul acesta, cum google alege paginile in functie de interesul acordat de catre vizitatori – observ cum incet, incet interlocutorii mei incep sa se uite la telefon sau sa nu mai inteleaga nimic…apoi… lovitura si atentie MAXIMA?…. „Cate comenzi credeti ca are pe zi un magazin online?” Si aproape ma pufneste plansul! Intrebarea asta vine ca o bomba! Nu cred ca s-au gandit la asta niciodata! Vor doar un magazin online! Altii mai indrazneti isi doresc „cel mai bun magazin online” sau „imi doresc sa vindem macar cat concurentul urmarit de mine”. Le explic cu exemple concrete cum o farmacie online incepe cu 2-3 comenzi/zi, cum NU trebuie folosite metodele de publicitate platite pana nu se realizeaza o serie de comenzi pentru a testa capacitatea magazinului de a face fata pietei, cum e foarte importanta implicarea lor si depinde de ei daca magazinul va fi un succes sau nu.

Cele trei intrebari acopera aproximativ 60 de minute de discutii cu explicatii si exemple concrete si imi doresc in zilele urmatoare sa dau cate un link catre fiecare din problemele mentionate mai sus.

Posted in Realizare magazin online | Leave a comment

Modul gestiune comenzi – Notificare comentariu comanda

In modulul de comanda poti sa adaugi un comentariu la comanda venita, acesta va fi trimis pe adresa de e-mail a clientului.Spre exemplu poti scrie in casuta de Comentarii momentul cand coletul va fi livrat prin ce curier si dupa caz rambursul care va trebui sa il achite la curier

Exemplu: se va adauga urmatorul text in casuta de comentarii

Buna ziua,

In 12-03-2014 comanda dvs 7589/11-03-2014 (360,00 Lei) la copiidevis.ro va fi livrata la adresa specificata prin curier TNT.

Multumim

Clientul va primi notificarea pe e-mail:

 

 

 

Leave a comment

Modul gestiune comenzi – Statusul comenzii

In modulul de gestiune comenzi se pot modifica anumite statusuri ale comenzilor venite din magazinul online,aceste statusuri se dovedesc a fi utile pentru informarea clientilor asupra starii comenzii generate din magazinul online si pentru o gestionare cat mai optima a comenzilor.Poti opta sa trimiti pe adresa e-mail a clientului o notificare despre statusul comenzii (ex. statusuri: Receptionata,Verificata,Asteptare,Livrata,Anulata,Retur)

Atunci cand clientul va realiza comanda acesta va primi o notificare pe e-mail cu statusul Receptionata

Se vor alege statusurile in functie de urmatoarele evenimente:

Verificata – cand un operator va prelua comanda clientului

Asteptare – cand un produs nu este disponibil pe stoc in momentul respectiv,se va notifica clientul telefonic sau prin completarea casutei de comentarii data probabila cand produsul comandat va reintra in stoc.

Livrata – atunci cand produsul comandat de catre client a fost livrat de catre curier, poti verifica prin aplicatia curierului momentul cand comanda a fost livrata.

Retur – atunci cand un client doreste sa returneze produsul comandat conform legislatiei in vigoare

Anulata – atunci cand nu poti onora produsul comandat din lipsa de stoc sau atunci cand clientul se razgandeste asupra comenzii efectuate.

Exemplu de mail primit de catre client in momentul schimbarii statusului

Verificata

In curs de livrare

In momentul cand schimbi statusul acesta va fi afisat si in panoul de administrare a comenzilor, poti urmari cu usurinta starea comenzilor.

Leave a comment

Functie de corectare automata a greselilor de scriere

Functia de corectare automata a greselilor de scriere a fost conceput pentru a corecta cuvintele scrise gresit de catre clienti in momentul cand acestia cauta un produs in modulul de cautare interna. Programul utilizeaza algoritmi pentru a identifica cuvantul scris gresit si va realiza automat corectarea prin inlocuirea cuvantului scris gresit cu cel mai apropiat cuvant care se considera corect. Afisarea rezultatelor se va realiza dupa cuvantul corectat.

 

Exemplu: s-a introdus in modulul de cautare interna cuvantul carcucior in loc de carucior.

 

Se observa corectarea cuvantului gresit si afisarea rezultatelor dupa cuvantul corectat.

 

Leave a comment

Filtrare avansata

Filtrarea este o modalitate de reducere a numarului de produse dintr-o lista de produse.Utilizatorii aleg ce criterii sunt importante pentru ei si vor vizualiza doar produsele relevante.

Doar o mica parte din cumparatori vor ajunge pe un magazin online stiind exact ce produs sa caute, in timp ce majoritatea vor prefera sa caute si sa ia in considerare diferite optiuni.

Trebuie sa oferi clientilor tai instrumente de cautare pentru a elimina produsele care nu prezinta interes pentru acestia .

Clientii pot cauta anumite produse in functie de anumite criterii gen,varsta,pret etc.

Putem concepe un modul de filtrare avansat, cu un design unic si criterii de filtrare in functie de tipul afacerii tale. Este o ideea buna sa le dai clientilor tai cat mai multe optiuni posibile sa ajuti in restrangerea cautarilor .

Exemplu: filtru de mai jos a fost realizat pentru www.copiidevis.ro, acest filtru este situat pe prima pagina si ajuta clientii sa gaseasca un cadou ideal pentru copii. S-au implementat urmatoarele criterii gen,varsta,buget si posibilitatea de a selecta categoria in care sa se faca filtrarea (ex.: jocuri educative,jocuri de contruit,jucarii de baie,jucarii creative etc.)

 

Leave a comment

Meniu dinamic cu afisari speciale

Din meniul magazinului online inainte de a intra in categorie/subcategorie putem implementa un sistem de afisari speciale cu posibilitate de selectare .Exemplu: Top vanzari vor fi afisate cele mai vandute produse din categoria selectata,afisarea unui produs in promotie -se ia in considerarea cea mai buna oferta din categoria selectata,producatori.Aceste elemente se pot personaliza in functie de profilul afacerii tale.

Leave a comment

Modul Top cautari

Vrei sa stii ce produse cauta vizitatorii in magazinul tau online? Pentru acest lucru iti punem la dispozitie modulul de Top cautari. Din acest raport vei obtine cele mai cautate produse de catre vizitatorii magazinului tau online,ai posibilitatea si de a selecta perioada dorita. Te poti folosi de aceste informatii pentru a stii exact ce isi doresc vizitatorii magazinului.

*Nota: modulul Top cautari este implementat integral de catre echipa siteuriweb.ro

Leave a comment

Sistem autentificare utilizatori prin contul de facebook

Facebook in momentul de fata este una din cele mai cunoscute retele de socializare.Le poti pune la dispozitie clientilor tai un sistem de autentificare cu ajutorul contului de Facebook. Clientii se pot autentifica direct pintr-o singura apasare de buton, fara sa mai completeze adresa de mail,parola.

Pasul I

Apasarea butonului Login with Facebook

Pasul II

Acordul asupra informatiilor

Pasul III

Se va completa formularul cu informatii despre cont,informatii utile in generarea comenzilor.Nu mai este necesara stabilirea unei noi parole.

Dupa completarea formularului clientii se pot loga doar prin apasarea butonului Login with Facebook. Poza de profil din contul clientilor va fi disponibila si in momentul logarii in magazinul online.

 

Leave a comment